درگاه بدون اي پي درگاه بدون اي پي .

درگاه بدون اي پي

پمپ وكيوم Oil روغن و دليل نياز به استفاده از روغن در آن:

پمپ وكيوم Oil روغن و دليل نياز به استفاده از روغن در آن:

 

روغن معمولاً به عنوان ماده روغني يا روان كننده در پومپون هاي روغن استفاده مي شود. در واقع ، يكي از وظايف اصلي روغن پمپ وكيوم ، آب بندي ، روانپزشكي ، خنك كننده ، به عنوان محافظ پمپ در صورت خوردن مواد از عوامل محيطي و همچنين كاهش سر و صدا در محيط است.

 

ساختمان پمپ وكيوم آنلاين شو:

1. روتور كه شامل شافت و پروانه است

 

2. بدنه ، كه شامل استوانه و سر استوانه است

 

در صورت وجود عمق هاي مختلف بسته به نوع ديگر شما ، پمپ هاي وكيوم در انواع مختلف ساختارها و عملكردهاي مختلفي دارند.

 

دستگاه خريد پمپ وكيوم:

آنلاين شو ، هنگام خريد دستگاه پمپ وكيوم ، براي انتخاب پمپ وكيوم appropriate مناسب ، در صورت لزوم ، نوع پمپ وكيوم را با توجه به كاربر انتخاب كنيد. بسته به نوع استفاده و نوع استفاده از پمپ وكيوم ، از انواع پمپ آب روغن ، خشك و در گردش استفاده مي شود. هنگام خريد پمپ وكيوم ، بايد مواردي مانند CFM ، ولتاژ ، برق ، مقدار مورد نياز و ساير نيازها و در صورت مناسب بودن پمپ وكيوم را در نظر داشته باشيد.

 

تعمير پمپ وكيوم:

يكي از اصلي ترين مشكلات كاربران پمپ وكيوم ايجاد مشكل در دستگاه وكيوم است. پس از ايجاد مشكل ، نياز به تعمير پمپومون يكي ديگر از مشكلات اساسي كاربران است.

 

براي افزايش عمر مفيد و كاهش خرابي پمپ وكيوم ، انتخاب پمپ مناسب با شرايط محيطي نقشي اساسي دارد. شما مي توانيد با بررسي شرايط كار و محيط خود پمپ وكيوم مناسب براي استفاده خود را آماده كرده و در نتيجه اصطكاك پمپ را كاهش داده و طول عمر آن را افزايش دهيد. همچنين مي توانيد اصول و آشنايي با سيستم پمپ وكيوم و شرايط كار را براي كمك به مصرف كننده در رفع مشكلات رو به رشد پمپ وكيوم with وكيومصه كنيد.

 

تكنسين هاي حميرا با استفاده از تجهيزات و ابزار دقيق با استفاده از قطعات با كيفيت بالا ، پمپ وكيوم شما را از لحاظ احساسي تعمير مي كنند. مواردي كه در تعمير پمپ وكيوم should بايد مورد توجه قرار گيرد شامل: واشر ، درپوش ، ياطاقان ، شيرآلات ، تسمه ، كوپلينگ ، گيره ، موتور الكتريكي و

 

آخرين نكته در مورد تعمير پمپ وكيوم:: با بررسي به موقع وكيوم pump پمپ خود ، از مشكلات ديگري مانند موتورهاي الكتريكي ديگر و ساير قطعات استفاده مي كنيد.

 

مارك هاي پمپ وكيوم:

شركت هماريار با فروش انواع پمپ هاي وكيوم vac مي تواند يكي از فروشندگان پمپ هاي وكيوم in در كشور باشد كه با فروش انواع پمپ هاي وكيوم در مدل ها و مارك هاي مختلف توانسته خود را از نظر تجاري راضي كند. مارك هاي معمول و پمپ هاي وكيوم include شامل مقدار پمپ وكيوم vac(شير ، پمپ وكيوم oil روغن هامر (Hummer) ، آسيا Bl

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۲:۲۹ توسط:sam موضوع:

توضيحات ، قيمت و خريد هوا برش رويال آنلاين شو

توضيحات ، قيمت و خريد هوا برش رويال آنلاين شو

مجموعه هوا برش رويال  يكي ديگر از ابزارهاي كاربردي براي هر شخصي است كه در صنعت تبريد و نصب كار مي كند. بسيار كاربردي است و به دليل كمبود كيف و كيف مناسب حمل و نقل ، در هر مكاني كه استفاده شود به راحتي در دسترس است.

با تشكر از تبديل داخل كيسه پس از اتمام كپسول ها (اكسيژن و سوخت) ، مي توان به طور جامد شارژ كرد.

شيلنگ گاز:

 

از شيلنگ هاي گاز براي انتقال مايعات از مكانيكي به مكانيك ديگر استفاده مي شود. به طور كلي كليپ هاي مختلفي براي انتقال گاز توليد مي شود. اين نوع شيلنگ ها ضخيم تر از انواع ديگر هستند كه به راحتي آسيب و نشت گاز ايجاد نمي كنند.

 

در Royal Cut Air شلنگ هاي شما دوتايي است كه هر كدام در رنگ هاي مختلف موجود است. همچنين چيدمان آنها به گونه اي است كه به راحتي از هم جدا نمي شوند.

مشعل (مشعل):

معادل دستگاهي كه در صورت امكان توليد گاز در نتيجه اين امكان ، سوخت را به انرژي گرمايي با كمبود خاص هوا در يك محيط امن تبديل مي كند. اين انرژي با دو روش تابش و جابجايي به محيط منتقل مي شود.

 

سر برش هوا

 

عملكرد مشعل توليد گرما است. يكي از مهمترين عملكردهاي مشعل در صنعت گرمايش ، موتور احتراق براي ديگهاي بخار است. همچنين در انواع ديگهاي بخار از مشعلها با انواع مختلف استفاده مي شود. از نازل برش هوا مي توان به عنوان بخاري براي ذوب بخشي از قطعه كار و برش نيز استفاده كرد.

https://www.onlineshoo.com/product/%D9%85%D8%AC%D9%85%D9%88%D8%B9%D9%87-%D9%87%D9%88%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%B4-%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%A7%D9%84/

 

 

مجموعه هوا برش رويال آنلاين شو

برش هوا كه به آن گاز هوا نيز گفته مي شود ، وسيله اي است كه در آن از گاز با اكسيژن براي جوشكاري و برش انواع فلزات استفاده مي شود. اين روش براي اولين بار در سال 1903 براي جوشكاري استفاده شد. با استفاده از برش هوا مي توان براي جوشكاري دو قطعه فلزي نيز استفاده كرد.

 

تجهيزات برش هوا:

 

تنظيم كننده (تنظيم كننده):

 

براي تنظيم و كنترل فشار گاز از تنظيم كننده استفاده كنيد. اين قسمت براي كنترل و فشار دادن مقدار داخل مخزن به فشار لازم در شلنگ استفاده مي شود.

اين قطعه براي تنظيم فشار بسيار لازم است.

 

نازل هوا (نازل):

آخرين قسمت دريچه هواي سلطنتي ، كه خروجي گاز است ، مشخص شده است. نازل دستگاه هواي برش رويال بسته به نوع كاربرد انواع مختلفي دارد.

 

قيمت برش هوا رويال

نمايش فروشگاه اينترنتي ، تامين كننده انواع برش هوا و دمنده هاي ويژه هوا ، رويال با حذف واسطه ها اين محصول را مستقيماً به شما تحويل مي دهد. از اين رو قيمت آن بسيار مناسب است. پس از خريد رويال اير ، اگر در سطح شهر باشيد از طريق پست پيشتاز براي شما ارسال مي شود و در كمتر از 1 ساعت با پيك موتوري سفارشات را در داخل شهر تهران ارسال مي كنيد.

 

 

مشعل برش (مشعل برش):

 

اين دستگاه در Royal Ventilation براي برش قسمت مورد نظر قطعه استفاده مي شود. بدين ترتيب با شروع از گرماي شعله قسمت مورد نظر ، گرم شده و پس از افزايش دماي آن ، پيشنهاد مورد نظر را براي آزاد شدن اكسيژن فشار مي دهد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۳:۴۲ توسط:sam موضوع:

پارتيشن دو جداره

پارتيشن دو جداره

Puzzle Stop Group مجموعه كاملي از پارتيشن هاي اداري دو جداره را در چندين گروه محصول طراحي و ارائه مي دهد. Puzzle Stop كاملترين و مناسبترين پارتيشنهاي اداري را در فرآيند توليد پارتيشنهاي اداري به ويژه پارتيشنهاي دو جداره با نيازسنجي دقيق كارفرما و طراحي پارتيشنهاي اداري با استفاده مناسب در رابطه با نوع فعاليت فراهم مي كند. كليه محصولات پارتيشن اداري از جمله كليه مدل هاي پارتيشن دو جداره توليد شده توسط Puzzlef داراي 15 سال ضمانت مي باشند. براي آشنايي با قيمت پارتيشن اداري دو جداره كليك كنيد.

 

پارتيشن دو جداره گلوله زمان دقيق پارتيشن دو جداره زمان بندي دقيق پارتيشن دو جداره را اجرا كنيد

Stab Puzzle در تهيه انواع پارتيشن هاي دو جداره يك رويكرد استاندارد دارد و اولين ويژگي سرويس هاي استاندارد پيروي از يك برنامه اجراي دقيق است. ما افتخار مي كنيم كه با يك برنامه ريزي دقيق و استاندارد ، هميشه سعي در حفظ كيفيت و تعهد نسبت به برنامه پيشنهادي داشته ايم و به لطف خدا ، هيچگاه مشكلي نداشته ايم و هميشه پروژه هاي خود را به موقع و گاهي پيش از موعد تقسيم مي كنيم. ما دو ديوار به مشتري تحويل داده ايم و اين باعث رضايت كارفرما شده است.

 

قابليت اجراي پارتيشن هاي دو جداره

پارتيشن Double stop puzzle را مي توان يكي از كاملترين محصولات در اين صنعت ناميد. اين پارتيشن با اسكلت قاب فوق العاده بالاترين اولويت طراحي را به طراح مي دهد تا تمام طرح ها در زواياي مختلف براي تيغه هاي چيني و پارتيشن ها با اين محصول اجرا شوند. يكي از قابليت هايي كه يك پارتيشن اداري بايد داشته باشد ، قدرت آن است ، زيرا در استفاده از دفتر محصول ، بايد براي تعداد زيادي از پرسنل و مشتريان طراحي شود ، بنابراين مقاومت در برابر ضربه يا ساير عوامل محيطي و انساني نيز مهم است و پارتيشن اداري بايد باشد اين قابليت ها را دارد و با شوك هاي ناشي از استفاده نادرست يا شستشوي كف و ساير عواملي كه صدمه اي وارد نمي كند ، پارتيشن دو جداره Puzzle Stop تمام اين مشخصات را دارد و علاوه بر اين ، توليد مدولار اين پارتيشن زيبا و قوي است به عنوان مثال قابليت هاي اجرايي مختلفي را به اين پارتيشن داده است كه مي توانيد تصاوير آن را مشاهده كنيد.

 

 قابليت اجراي پارتيشن دو جداره مقاومت گلوله پارتيشن دو جداره مقاومت پارتيشن دو جداره

پارتيشن دو جداره شانل از 5 لايه MDF ملامين به قطر 16 ميلي متر استفاده مي كند كه از نظر مقاومت بي نظير است. در نگاه اول شايد باور نكنيد كه اين مدل از پارتيشن MDF 5 لايه داراي روكش است. اما اين اتفاق افتاد و اين محصول را به يكي از قوي ترين تقسيم كننده ها تبديل كرد ، بنابراين مي توانيد كاملا انتظار تقسيم كننده را از آن داشته باشيد. براي بررسي لايه هاي اجرايي آن ، مي توانيد يكي از پانل ها را حذف كنيد تا لايه هاي اجرايي آن آشكار شود ، و خواهيد ديد كه براي توليد اين پارتيشن دو جداره ، شايد تقريباً سه برابر محصولات مشابه در آن ماده استفاده شده است.

 

قابليت كانال داخلي پارتيشن دوتايي

در اين نوع ، بين ستون هاي جانبي و تيرهاي افقي ، فضاي ايده آل براي تمام كابل هاي برق ، UPS ، تلفن ، شبكه و ساير كابل هاي مورد نياز وجود دارد كه شما را از طريق مجاري مجبور مي كند. اگر نمي توانيد زمين صحيح را بدست آوريد نااميد نشويد ، بنابراين در يك كپو خوب سرمايه گذاري كنيد. كانال كشي مي تواند در هر ارتفاع از پارتيشن نصب شود ، اما كانال كشي معمولاً در قسمت اوليه نزديك به كف انجام مي شود كه مي توان از آن براي انتقال احتمالي به مجاري كف نيز استفاده كرد. از آويختن كابلها بر روي بدنه پارتيشن خودداري كنيد. كانال پارتيشن دو جداره را مي توان در هر پهني در نظر گرفت و حتي در مواردي كه نمي خواهيم كابل برق در كنار كابل هاي USB ، شبكه و داده قرار گيرد ، مي توان از دو كانال جداگانه استفاده كرد. يكي مربوط به داده ها و ديگري مربوط به شبكه است زيرا محدوديت هاي زيادي در اين مورد وجود ندارد و از طرف ديگر ، چون اين كانال ها در داخل يك پچ دو جداره كار مي كنند و همان مواد پارتيشن هستند ، خسارت آن آسيب مي رساند. طراحي را در ظاهر منتقل نمي كند.

 

 قابليت كانال كشي داخلي توليد پارتيشن هاي دو جداره مدولار توليد گلوله هاي مدولار از پارتيشن هاي دو جداره

مدولار بودن اين نوع پارتيشن به شما امكان مي دهد در صورت لزوم ، محصول را از محل نصب قبلي جمع آوري كرده و اندازه آن را تغيير دهيد ، آن را در كمترين هزينه در مكان جديد خود نصب كنيد. توليد مدولار محصولات ، توانايي هاي بسيار خوبي را در تمام مراحل توليد ، نصب و خدمات پس از فروش اضافه مي كند. پارتيشن دو جداره توليد شده توسط Puzzle Stop ، با استفاده از اتصالات مدولار ، چند برابر شده و همچنين خريدار را براي پسوندها و تغييرات آزاد مي گذارد. در توليد مدولار اين محصول ، اتصالات ميني فيكس داخلي را مشاهده مي كنيم كه اين پارتيشن را ايجاد كرده اند. همچنين از نظر ظاهري زيبايي بي نظيري دارد.

 

 https://www.chubaform.com/%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%AF%D9%88%D8%AC%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۱:۱۳ توسط:sam موضوع: