درگاه بدون اي پي درگاه بدون اي پي .

درگاه بدون اي پي

توليد كننده درب باغ و ويلا

توليد كننده درب باغ و ويلا

 

توليد درب باغي هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام ميشده است. زماني كه فلزات را درون كوره هاييمي ريختند تا ذوب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات خشكي و مقاومت آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي و كلاسيك روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان بهطراحي هاي اسليمي اشاره كرد.

در نهايت، فلزاتي كه گران قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب حياط ويلايي از آن ها ساخته مي شد.شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب حياط ويلايي فرفورژه در رنگ ها و طرح هاي مختلف ساخته مي شوند و به شمااين امكان را ميدهند كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

تنوع در درب آهني برش ليزري

 

همانطور كه ميدانيد، صنعت نرده سازي در ايران پيشرفت بسيار زيادي داشته است و به يك صنعت مجزا تبديل شده است كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي فرفورژه ويلايي معروف است. اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد. در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شكل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب ليزري ساخته مي شد اما امروزه اين كار توسط كارگاه ها و كارخانه هاي بزرگ صنعتي انجام مي شود. در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي حياطي فرفورژه را بسازند ابتدا ميله هاي آهني را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند. اين كار براي ساخت درب ليزري هم انجام مي شود.

 

ساخت درب ويلايي ليزري

 

ساخت درب ليزري هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره كرد.

انتخاب نوع نرده آهني مدرن و فرفورژه

 

طريقه ي انتخاب نرده آهني در واقع شامل نكات بسياري مي‌شود. زماني كه شما ميخواهيد يك حفاظ را انتخاب كنيد بايد بدانيد كه در واقع بايد پول بسياري خرج كنيد تا بتوانيد امنيت را تا حد زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما هزينه‌‌‌‌هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه‌‌‌‌هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع نرده آهني آشنا كنيم.

كاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت نرده آهني را حفظ كنيد. بايد در اين زمينه انتخاب‌‌‌‌هاي خود را به دقت بررسي كنيد. ارتفاع و همچنين پيچيدگي هايي كه در اين زمينه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد كه كار خريد و فروش نرده آهني را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در وسط شهر زندگي كنيد دست شما باز است كه حفاظ‌‌‌‌هاي ساده اي مانند حفاظ‌‌‌‌هاي سرنيزه اي استفاده كنيد. اگر شما در خارج از شهر زندگي مي‌كنيد، نرده آهني مي‌تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي‌شود. شما همچنين مي‌توانيد از حفاظ‌‌‌‌هاي سنگين استفاده كنيد.

براي مشاوره با كارشناسان آهن ايرانيان در تماس باشيد.

 

منبع : خبرگزاري ايسنا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۲۷:۵۹ توسط:sam موضوع: