درگاه بدون اي پي درگاه بدون اي پي .

درگاه بدون اي پي

سواحل جنوب ايران كه بايد از آن‌ها ديدن كنيد

سواحل جنوب ايران كه بايد از آن‌ها ديدن كنيد

 

جنوب ايران با سواحل زيباي خود يكي از مقاصد گردشگري محبوب در كشور است. اين سواحل با زيبايي‌هاي منحصر به فرد خود، هر ساله گردشگران زيادي را از سراسر جهان به سوي خود جذب مي‌كنند. در اين مقاله، به معرفي تعدادي از زيباترين سواحل جنوب ايران مي‌پردازيم.

 

ساحل ريشهر

 

ساحل ريشهر در ۸ كيلومتري شهر بوشهر قرار دارد و يكي از زيباترين سواحل خليج فارس است. اين ساحل با شن‌هاي سفيد و نرم، آب‌هاي زلال و آرام و امكانات رفاهي مناسب، مكاني عالي براي تفريح و آرامش است. در ساحل ريشهر مي‌توانيد از امكاناتي مانند پارك ساحلي، آلاچيق، رستوران و كافي شاپ استفاده كنيد.

https://v.gd/8hYhcl

https://rb.gy/c6qmn5

ساحل كلبه هور

 

ساحل كلبه هور در جزيره كيش قرار دارد و يكي از محبوب‌ترين سواحل اين جزيره است. اين ساحل با درختان نارگيل بلند و زيبا، منظره‌اي بي‌نظير را ايجاد كرده است. در ساحل كلبه هور مي‌توانيد از تفريحات آبي مانند غواصي، قايق سواري و جت اسكي لذت ببريد.

ساحل درختان نارگيل

 

ساحل درختان نارگيل در جزيره هرمزگان قرار دارد و به دليل وجود درختان نارگيل بلند و زيباي خود، به اين نام معروف شده است. اين ساحل با صخره‌هاي بلند و آب‌هاي زلال و آرام، منظره‌اي جذاب و ديدني دارد. در ساحل درختان نارگيل مي‌توانيد از تفريحات آبي مانند شنا، حمام آفتاب و ماهيگيري لذت ببريد.

 

ساحل درك

 

ساحل درك در شهر چابهار قرار دارد و يكي از زيباترين سواحل ايران است. اين ساحل با شن‌هاي سفيد و نرم، آب‌هاي زلال و آرام و صخره‌هاي بلند و ديدني، منظره‌اي بي‌نظير و تماشايي دارد. در ساحل درك مي‌توانيد از تفريحات آبي مانند شنا، حمام آفتاب و موج سواري لذت ببريد.

 

ساحل بريس

 

ساحل بريس در شهر چابهار قرار دارد و يكي ديگر از زيباترين سواحل اين شهر است. اين ساحل با شن‌هاي سفيد و نرم، آب‌هاي زلال و آرام و صخره‌هاي بلند و ديدني، منظره‌اي بي‌نظير و تماشايي دارد. در ساحل بريس مي‌توانيد از تفريحات آبي مانند شنا، حمام آفتاب و موج سواري لذت ببريد.

 

ساحل خليج فارس

 

ساحل خليج فارس در شهر بندرعباس قرار دارد و يكي از محبوب‌ترين سواحل اين شهر است. اين ساحل با شن‌هاي سفيد و نرم، آب‌هاي زلال و آرام و امكانات رفاهي مناسب، مكاني عالي براي تفريح و آرامش است. در ساحل خليج فارس مي‌توانيد از امكاناتي مانند پارك ساحلي، آلاچيق، رستوران و كافي شاپ استفاده كنيد.

 

ساحل مكسر

 

ساحل مكسر در شهر بندرعباس قرار دارد و يكي از زيباترين سواحل خليج فارس است. اين ساحل با شن‌هاي سفيد و نرم، آب‌هاي زلال و آرام و صخره‌هاي بلند و ديدني، منظره‌اي بي‌نظير و تماشايي دارد. در ساحل مكسر مي‌توانيد از تفريحات آبي مانند شنا، حمام آفتاب و موج سواري لذت ببريد.

 

ساحل سي خور

 

ساحل سي خور در شهر بندرعباس قرار دارد و يكي از محبوب‌ترين سواحل اين شهر است. اين ساحل با شن‌هاي سفيد و نرم، آب‌هاي زلال و آرام و امكانات رفاهي مناسب، مكاني عالي براي تفريح و آرامش است. در ساحل سي خور مي‌توانيد از امكاناتي مانند پارك ساحلي، آلاچيق، رستوران و كافي شاپ استفاده كنيد.

 

اين‌ها تنها تعدادي از زيباترين سواحل جنوب ايران هستند. اگر قصد سفر به جنوب ايران را داريد، حتماً از اين سواحل ديدن كنيد و از زيبايي‌

 

https://letterboxd.com/ShaunFranc3/

https://www.mapleprimes.com/users/ShaunFranc3

https://www.intensedebate.com/people/ShaunFranc3

https://www.f6s.com/shaun-franc

https://qooh.me/ShaunFranc3

https://www.divephotoguide.com/user/ShaunFranc3

https://active.popsugar.com/@ShaunFranc3/profile

http://onlineboxing.net/jforum/user/profile/261446.page

https://doodleordie.com/profile/shaunfranc3

https://cope4u.org/forums/users/ShaunFranc3/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۲۲:۵۵ توسط:sam موضوع: