درگاه بدون اي پي درگاه بدون اي پي .

درگاه بدون اي پي

خريد و قيمت چسب كاشي و سراميك

 

خريد و قيمت چسب كاشي و سراميك

 

همه ما مي دانيم در ساختماني كه زندگي مي كنيم، قسمت هايي رطوبت دارند كاشي و يا سراميك مي شوند. مثلا چرا ديوار آشپزخانه را كاشي ميكنند؟

به علت وجود لوله هاي آب در ديوارهاي آن و به شكل كلي، وجود رطوبت. به طور كل علت استفاده از سراميك، كاشي و يا انواع سنگ جلوگيري از نفوذ رطوبت است. ولي فقط استفاده از آن ها به تنهايي كافي نيست.

اقدامات ديگر نيز داراي اهميت بسيار زيادي هستند. اين اقدامات شامل درزگيري اصولي، استفاده از مصالح مطمئن و استاندارد است. يكي از اين مصالح پركاربرد امروزه، چسب كاشي و درزگيري است.

در گذشته استفاده از ملات و سيمان بسيار رايج بود. اما حال جاي اين متريال را چسب كاشي و چسب هاي درزگيري گرفته اند. چسب هاي كاشي و سراميك انواع مختلف نانو، پودري و خميري دارند.

هر يك از اين انواع ويژگي هايي دارند. داراي سه رنگ بي رنگ، سفيد و تيره هستند. به همين علت نيز در حفظ زيبايي چه بسيار تاثير دارند.

چسب كاشي و سراميك خميري خيلي سبك بوده و به شكل خميري و آماده مورد استفاده قرار مي گيرد.

به علت سبكي نيز سنگيني بر روي ساختمان ايجاد نمي كند. براي همين در ساختمان هاي بلند و برج ها بسيار كاربرد دارد. براي چسباندن سراميك ها و كاشي هاي نماي ساختمان و ... نيز قابل استفاده است. طي 72 ساعت خشك شده و عالي است.

چسب كاشي و سراميك پودري كه يك چسب كاشي معروف بوده، يك چسب با تركيباتي بر پايه سيمان و رزين است و بايد براي استفاده با اب تركيب شود.

بسيار براي درزگيري و چسباندن سراميك و كاشي  مناسب و براي جلوگيري از رطوبت زياد استفاده مي شود. به خصوص مكان هايي مانند استخر ها، مخزن ها و منبع هاي آبي و حمام كه سرشار از رطوبت هستند. هزينه كمتري داشته و به سرعت طي 24 ساعت خشك مي شود.

شما نيز با توجه به استفاده اي كه داشته و انتظاري كه از يك چسب كاشي داريد. انتخاب كرده و درزگيري و يا چسباندن كاشي هاي خود را پيش ببريد.

با هزينه كمتر و استفاده آساني كه دارند. البته قيمت و هزينه چسب ها با توجه به استفاده و اندازه اي كه دارند متفاوت است. چه بسيار هستند برند هايي كه اين محصول را توليد كرده اند. پس قيمت واحدي نمي توان روي چسب كاشي گذاشت.

شما فقط بايد نياز خود را بشناسيد تا بتوانيد بهترين خريد را داشته باشيد. بهترين و ارزان ترين انتخاب شما محصول متناسب نياز شما است.

شركت ياپيش چسب مي توانيد در زمينه انتخاب و خريد بهترين نوع چسب كاشي به شما مشاوره رايگان قبل از خريد دهد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۱۲:۱۵ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :